Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Jun 2024 21:17:05 +0300

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/05896 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Kahala küla, 11260 Jõelähtme-Kemba 
tee// Kiiu alevik, Kuusalu gaasijaotusjaam 1// Kuusalu alevik, 1 
Tallinn-Narva tee// Kuusalu küla, Kullipesa tee 3// T1// Rihumäe tee 3// 
Saluvälja tee// Sillanurme tee// Tarva põik// Tarva tee 10// 11// T1// 
Vana-Narva mnt 28// 51// 67 (Radionet OÜ Sidekanalisatsioon) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitustööd kaitsevööndites

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27012680>  (menetlus nr: 
422093), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENNO TAMMEMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister